Sunday, May 3, 2009

Gathering anak2 buah aku @ KL.. : )

Tarikh: 30 April - 3 Mei 2009
Lokasi: Kuala Lumpur

Actually mgu ni mak, kakak, abg ipar and anak buah aku, Nabil dtg dari Miri. Kakak aku ada meeting on Thursday @ KL so mak aku pun join sekali dtg memandangkan 1 Mei (Hari Pekerja) kitorg xkerja, so weeknd yg pjglah. Seperti biasa diorg bermlm di rumah abg aku @ Selayang. Mak aku dtg KL ni selain hobi dia utk bershopping (mcm aku gak), dia teringin sgt nak tgk 2 org lagi cucu dia (anak abang aku di Selayang) iaitu Meera & Afiq, Last sekali jumpa pun Ogos tahun lepas. Ni sbb abg aku xblk raya pun tahun lepas..So aku plak lepaklah di rumah abg aku sbb aku akan jadi driver utk bw diorg bershopping, jln2 etc..Abg aku kerja so xdpt bw diorg jln2..Kalau nak ckp psl shopping, merata2 tempat shoppinglah kitorg pergi dr KLCC smplah ke Jalan TAR..Pastu memandangkan anak buah aku ada, so kitorg ambik peluang ni utk pergi Aquaria KLCC dan Zoo Negara..Aku pun lama xpergi zoo pastu Aquaria ni 1st time gak aku pergi..Utk Zoo Negara, bayaran adalah RM15/person. Aquaria KLCC plak RM28/person tp utk staf Petronas or pemegang kredit card Petronas akan dpt RM22/person. So saksikanlah gambar2 kitorg.. : )


Anak2 buah kesayangan aku..Meera (1st), Nabil (2nd) and Afiq (3rd)..

Aquaria KLCC

Zoo Negara

No comments: