Thursday, May 14, 2009

Happy 1st Birthday to Afiq Sulaiman!!

Tarikh: 14 Mei 2009
Lokasi: Rumah Abang @ Selayang

Hari ni adalah hari jadi yg pertama utk anak buah aku yg paling bongsu, Afiq Sulaiman..So utk birthday dia, akak ipar aku plan buat mkn2 sesama kitorg je..Aku belikan cup cake yg penuh dgn gambar Sponge Bob sbb Afiq ni suka sgt dgn Sponge Bob..Pastu M plak sponsor KFC and kak rumah akak ipar aku masak laksa Sarawak yg dah lama aku xmkn..hehe...Unfortunately abg aku xdpt join sbb sdnly kena kerja ptg plak..Tp "jamuan" kitorg berjalan seperti yg dirancang..hehe..Afiq and Meera siap pakai baju baru yg mak aku kirim dari Miri..kebetulan sampai on time hari ni, tu yg diorg buka and try pakai..hehe..To AFIQ SULAIMAN, HAPPY 1ST BIRTHDAY..

Gambar kitorg kat rumah abg aku..

3 comments:

bol said...

kiutnye nabil
g kenduri hadi?
aku dh abes pantang, dh keje pon
blehla dtg bwk hadiah utk aqil.haha

Senn said...

aah pegi...aku jadi pengapit maa...haha...nak tgk anak kau..kau letak gmbr dia kata mana??

bol said...

oh.pengkapit lg tu
ade gmbr kat fesbuk aku