Friday, January 16, 2009

Happy 3rd Anniversary TTSE-09..

Tarikh: 16 Januari 2009
Lokasi: Fish & Co, 1-Utama (New Wing)
Member: Batch TTSE-09

Hari ni adalah hari bersejarah utk kitorg, batch TTSE-09 kerana hari ni adalah ulang tahun ke-3 kitorg bekerja di MAS..Aku merangkap organizer sgt seronok sbb semua sanggup dtg mlm ni tadi..Yg join tadi ialah aku sendiri, Sanaa & family, Elly & baby, Keem, Show, Atin & Rizal, Kendos & isteri..Tetamu khas ialah Ho Jan Min iaitu bekas TTSE-09 tp dah resigned dr MAS..Mlm td aku bw sekali M & yg paling bestnye M belanja kitorg semua makan..Sgt suprise sbb M bukan TTSE-09 pun tp sbb dia pun dah kenal dgn semua, so aku rasa rezeki kitorglah dia belanja..Thanx a lot M..hehe..Aku plak belanja kek Secret Recipe, tu pun ada lebih lagi..Lokasi gathering ni Elly yg pilih sbb dia suka sgt mkn fish & chips kat restoran ni..kitorg pun xkisah sgt sbb yg penting gathering..

Memang kebanyakan kitorg kerja di ofis yg sama & selalu jumpa, tp ada jugak yg kerja di KLIA & Ho plak dah kerja dgn company lain..So gathering ni lah masa yg sesuai utk semua kitorg berjumpa & borak2..yg bestnye kitorg dpt jumpa baby Elly & baby Sanaa..makin berkembanglah batch kitorg ni..hehe..Plan kitorg ni jam 8pm tp hampir semua sampai 830pm..hehe..1030pm barulah kitorg beredar dan blk selepas kekenyangan makan ,minum & mkn kek..Pastu penat bergelak ketawa sbb adalah beberapa org ni buat lawak & tanya teka-teki yg sungguh xmasuk akal..haha..Tp aku rasa teka-teki Keem paling lambat utk kitorg teka smp dia kena ulang nak dekat 10 kali kot..haha..Nak tau apa teka-teki tu, sila baca kat bawah ni..Akhir kata, thanx a lot kepada semua sbb sudi dtg gathering kecil2an ni..Thanx to M sbb belanja kitorg mkn..semoga murah rezeki..hehe..C u guys again next year..InsyaAllah..

"Listen carefully, one watermelon with 2 eyes, 1 nose and 1 mouth is right....one watermelon with 2 eyes, 1 nose and 1 mouth is wrong...so the question is..Listen carefully, one watermelon with 2 eyes, 1 nose and 1 mouth is right or wrong????" *Answer: Right

Gathering TTSE-09 @ Fish & Co, 1-Utama

2 comments:

Anonymous said...

apsal jawapan dier right?

Anonymous said...

haaaa..M penah belanja aku gak..kp xde time tuh..roti canai je kat kedai mamak kt taipan..ngah3..