Monday, January 26, 2009

..: 26-01 :..

Hari ini 26 Januari (26-01) ialah hari jadi aku ke-XX..hehe..Thanx kepada kawan2, saudara-mara, keluarga dan sapa2 je yg mengenali aku kerana wish Happy Birthday..Thank you so much..Harap semua wish korang tu termakbul..hehe..Actually dr 23hb Januari smp petang tadi, aku lepak dgn kazen2 aku kat hotel sbb diorg dtg dr Miri..Seperti biasa diorg dtg nak shopping..aku plak jadi driver utk diorg..kira aku ni tuan rumah lah..xkisah pun jadi driver, yg penting kita enjoy!!hehe..Mlm ni tadi, Nofi belanja aku & M makan seafood kat Tanjung Harapan, Klang sempena birthday Nofi semalam 25 Januari, sehari je tua dr aku..keke..Semua jenis seafood yg ada kat restoran tu kitorg makan..haha..kenyang gile, mampus je tak..hehe..Dr situ kitorg singgah kejap kat Fun-Fair main apa2 yg patut..lama gile xpergi Fun-Fair..last2 dpt keychain & bear yg kecik2 je..huhu..Esok hari plak, aku belanja M & Nofi karoake kat RedBox..Kitorg plan nak g RedBox kat The Gardens..So mlm ni kena fikir lagu apa nak nyanyi esok..hehe..

Di kesempatan ini, aku nak ucap Happy Birthday to Nofi (25 Januari) dan my anak buah, Fadzla (31 Januari)..Semoga panjang umur, murah rezeki dan berjaya dalam hidup & kerjaya..All the best..

No comments: