Sunday, October 19, 2008

Selamat Pengantin Baru Rozan & Afzan

Tarikh: 19 Oktober 2008
Lokasi: Mentakab, Pahang

Hari ini ialah hari persandingan antara member baik aku semasa bekerja di UKM (sama jadi Felo KHTO)iaitu Rozan dgn suaminya Afzan. Plan utk ke wedding ni sbnrnya last minit punya plan. Plan punya plan so aku, Erol, Aishah & Ziati (semua Jaksa KTHO UKM masa aku jadi Felo Kolej) decide naik kreta Aishah & pergi Mentakab sama2. Mlm sebelumnya Erol tido rumah aku & pagi2 kitorg pergi rumah abg aku kat Selayang. Aishah & Ziati ambik kitorg kat situ sbb pagi ni Aishah kat Sentul rumah cousin dia. Around 1030am, baru kitorg bertolak ke Mentakab..Perjalanan kitorg lebih kurang 1 1/2 jam je & jam 12pm kitrog dah smp rumah Rozan.. Masa tu xramai lagi org dtg so sempatlah jugak kitorg bergambar dgn Rozan kat bilik & mkn awal..Actually student2 UKM dr Kolej Tun Hussein Onn (KTHO) bersama pengetua, Dr Nasir, felo2 lain, staf sokong KTHO pun dtg naik bas UKM. Gile semangat nak dtg..Pkl 1pm, baru majlis bersanding berlangsung..Ramai jugaklah yg dtg, kitorg time mkn mmg xingatnya melantak, biasalah dtg tghari dlm keadaan yg lapar..hehe..Pukul 2pm, kitorg dah bersiap utk blk ke KL kerana aku ada 2 open house Raya nak pergi kat PJ and Cheras ptg tu.

"Selamat Pengantin Baru Rozan & Afzan!!Semoga berbahagia hingga ke anak cucu.."


Berposing sakan sepanjang majlis persandingan Rozan & Afzan..

No comments: