Friday, August 3, 2007

Frenly Match Volleyball Wif Hamilton Sundstrand

Tarikh: 3 Ogos 2007
Lokasi: Hamilton Sundstrand, Klang
Aktiviti: Volleyball & Pesta Makan Durian..

Objektif sebenar frenly match ni sebenarnya nak merapatkan Tech. Services dgn vendor Hamilton ni..Tp intention sebenar kitorg yg dtg bertandang ni ialah nak mkn buah durian n buah2 yg lain dgn free..hehe..last year pun diorg buat n xpuas mkn durian..so this year ingat nak mkn semua buah yg ada..

So lepas kerja (kitorg dibenarkan kluar awal dr ofis hari ni), kitorg pergilah Hamilton ni..Smp2 je kat sana,kitorg terus ke meja durian..masa tu dah ramai org tgh meratah buah durian..aku apa lagi ambik sebiji demi sebiji tmbh lagi sebiji smp aku xterkira berapa biji dah aku mkn..bukan ulas ok??tp mmg berapa biji buah durian...buahnya agak sedap n berlemak..hehe..aku asyik mkn durian smp aku xsentuh pun manggis, rambutan etc...bukan selalu dpt mkn durian free, so dah ada pluang ni jgnlah abaikan..hahaha..

Tgh2 syok mkn, tuan rumah plak ajak main volley..kacau betullah aku nak mkn..terpaksalah stop dulu n tukar baju utk main volley..kitorg main volley lawan dgn hamilton..ada yg kitorg menang, ada yg kitorg kalah..aku sempat main 2 set je..kitorg tukar2 orglah...yg penting boleh smbung mkn durian..hehe..time2 nak maghrib tu barulah kitorg blk n meninggalkan kulit durian je..hehe...

Mula2 kita mkn dulu!!!!!Aku bila dah dpt durian mmg xingat org kiri kanan...


Dah kenyang mkn, barulah nak start main..apsal berat je nak lompat ni????

No comments: