Sunday, August 12, 2007

My Friend's Convocation

Tarikh: 12 Ogos 2007
Lokasi: UKM, Bangi.

Hari ni hari bersejarah utk member2 aku kat UKM sbb hari nilah diorg diisytiharkan sbg graduan..Hari ni member2 aku ada majlis convocation..Hari bersejarah aku dah lama berlalu..hehe..Actually ramai gak member2 aku yg konvo tahun ni kat UKM..ada member sefakulti, member tenis, member sekolej and paling ramai of course my students di Fakulti Kejuruteraan sbb dulu aku jadi tutor kat UKM ni almost a year..

Hari ni actually hari ke-2 konvo kat ukm, smp mgu depan..Tp hari ni je aku free, so aku bajet dpt jumpa semualah hari ni..antara member2 rapat aku yg konvo tahun ni Erol, YB, Azie n Dol..semua dr fakulti lain2..Tp hari ni yg konvo hanyalah Erol n my engineering students. Mgu ni aku mmg ada kat UKM sbb aku training tenis kat sini. Smlm aku pergi satu booth gerai2 area dewan konvo ni utk order bunga..Actually kedai bunga tu adik kpd ofismate aku yg buka. Lgpun mmg dia ada so aku orderlah bunga dr dia utk member2 aku ni. Dia bg special price utk aku termasuk extra wrapping lg utk bunga aku..Thanx a lot Kak Ha..Hari ni aku ambik bunga yg aku order utk Erol. Ada lagi beberapa bunga aku order tp terpaksalah aku suruh org yg konvo tu ambik sendiri sbb diorg konvo next week, aku xpt dtg sbb kerja..hehe..

Dlm tghari bila semua graduan dah keluar, aku terjumpalah beberapa member yg dtg utk meraikan diorg yg konvo ni gak..dgn diorg aku pergilah carik Erol n other frens too. Hari ni YB n Azie pun ada gak wpun diorg konvo mgu depan..Tp sbb nak kumpul sekali so kitorg dtglah beramai2 hari ni ambik gmbr..Kitorg berjumpa kat depan Dectar n ambik gmbr kat situ..Kat situlah jugak aku terjumpa my students, geng2 tenis, geng2 kolej n kitorg xmelepaskan peluang utk ambik gmbr (kpd sesapa yg berkesempatanlah sbb semua busy bergmbr hari ni..)

"TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA MEMBER2 YG MENDAPAT SEGULUNG IJAZAH (DEGREE/MASTER) PADA TAHUN INI.SEMOGA HARI BERSEJARAH INI AKAN MENJADI TITIK PERMULAAN UTK MEREALISASIKAN KERJAYA YG DIIMPIKAN.."

Inilah gambar yg sempat aku ambik hari ni..apsal rambut aku pendek sgt tu ek???

No comments: