Saturday, January 27, 2007

My 26th Birthday..

Tarikh: 26 Januari 2007
Lokasi: Ofis aku & Bangi

Hari ni birthday aku yg ke 26 tahun..sudah tua rupanya aku..tp xpe, janji aku rasa muda sudah cukup..apa ada pada usia???sbnrnya byk yg ada pd usia..hehe...tahun ni aku dpt byk sms dr kawan2 lama wish aku birthday..ingat jugak diorg kat aku..

Hari ni budak2 ofis aku buat surprise party utk aku..bukanlah party tp birthday cake utk aku..Agak surprise gak sbnrnya sbb hari ni pun Elly cuti so aku assume diorg nak buat lenkali kot..keke..tiba2 elly dgn jeansnye dtg bw kek..bestnye dpt mkn kek free..kwang3..Thank u so much guys..

Surprise untuk aku di ofis..sponsored by Secret's Recipe

Lepas kerja, aku terus g ukm..bajetnye nak blanja geng2 UKM mkn kecil2an..aku ajaklah Azie n Erol..pastu Erol ckp dia ada klas tambahan..dia lewat skit..pastu dia suruh aku g dgn Azie dulu..aku pun ckp kat Azie tgu erol dulu...pastu Azie paksa aku g dulu dgn dia sbb Erol tgu kat kedai je..aku pun ok je..pastu Azie suruh aku temankan dia ambik kawan dia Siti kat Putrajaya..so aku pun ikut je..then sudnly Azie bw kreta parking kat Hentian Kajang..Xkan mkn kat sini kot???pastu kitorg naik rumah member Azie yg merangkap member aku gak kat Hentian Kajang tu..katanya nak ambik barang jap..aku pun ikut jelah...Bila Azie bukak pintu rumah tu...

"SURPRISE!!!!!!!!"

Wah!!!Sebenarnya ada surprise party utk aku..aku sungguh xsangka rupanya2 nya diorg dah rncang awal nak buat surprise utk aku...yg aku terkejut gile, member2 aku yg lain pun ada skali..Rupa2nya Erol, Azie n Teera adalah perancang segalanya..Kat rumah tu ada Kak Sya, Rozan, Azie, Erol, Siti, Teera, Ratna..semua kawan2 rapat masa kat UKM..sungguh xsangka masa tu Teera n Ratna pun ada skali..M plak masih kat langkawi n dia tau rupa2nya plan diorg..Byk gak dpt hadiah..Terima kasih ye kawan2 yg bagi hadiah..termasuklah geng ofis yg bagi hadiah..M n Teera kongsi hadiah bagi memory card kamera 1GB kat aku..mmg nak sgt memory card baru skrg ni..hehe..Byk jugak diorg sediakan makanan..masak kat situ semuanya..

THANX A LOT GUYS..TERHARU PUN ADA EVEN SKRG NI PUN... : )

Nilah suasana surprise party untuk aku kat rumah sewa member aku...

No comments: