Monday, January 1, 2007

Bermulalah kisah aku.. : )

Assalamualaikum & salam pembuka bicara,

Hari ini mmg hari dalam sejarah sbb buat pertama kalinya aku buat blog...haha...tp kat blog ni bukanlah aku nak luahkan perasaan aku or anything..Tp aku buat blog ni untuk aktiviti2 yang aku dan kawan2 terapat aku kat ofis selalu buat iaitu "Cuti-cuti Malaysia" and insyaAllah jugak untuk "Trip Around the World"...trip kitorg ni dari low cost smplah ke high cost..dari separuh hari sampailah berhari-hari...rasanya agak sesuai untuk aku abadikan semua kenangan sepanjang trip kitorg ni ke dalam blog ni so ada jugak kenangan yang dpt dibangkitkan semula nnt bila dah tua..hehe..honestly sepanjang trip,byk gile kenangan indah,perkara lucu,perkara menyayat hati and mcm2 lagilah benda berlaku yg aku rasa baik aku catatkan semua takut2 terlupa...Dlm blog ni jugak aku selitkan aktiviti2 menarik yg aku buat dgn geng2 lain...oklah dgn lafaz Bismillah aku merasmikan,

..:SENN'S WORLD:..

Dengan ini, aku pun nak introduce anak buah aku yg pertama, Meera..

No comments: