Monday, May 17, 2010

2010 TSSSC Bowling Tournament

Tarikh: 16 Mei 2010
Lokasi: U-bowl, 1-Utama
Anjuran: TSSSC MAS


Tournament ini adalah acara tahunan department aku. Tahun ni aku satu team dgn team aku dua tahun lepas (2009 aku xmain sbb jalan2) iaitu Kak Ct & Atin. Rekod kemenangan team aku kat tournament kira memberangsangkan lah jugak..2006 - 1st Runner Up, 2007 - 1st Runner Up, 2008 - Champion, 2009 - tak main..hehe..so tahun ni target jadi champion tp peluang 50-50, ikut perfomance time main..Tahun ni ada 10 team bertanding, tahun ni nama group aku ialah Kelab 3 Ratus..haha..Utk 1st round, kitorg kena main 3 games..Alhamdulillah team aku dpt no 2 keseluruhan..so layak jadi Top 5 & masuk final round..final round kitorg kena main 2 games plak..1st game kitorg mmg teruk, ikut kedudukan kitorg di tempat ke-4 drpd 5 team..2nd game barulah kitorg dpt rentak balik & dpt highest score utk 2nd game..Tapi, keseluruhan kedua2 game, kitorg dpt 1st Runner up lagi..Alhamdulillah..kiranya pencapaian terburuk kitorg ialah tempat kedua (hahaha..gile berlagak)..Thanx to my teamates kerana memberikan persembahan yg terbaik hari ni..We try again next year..List pemenang hari ni:

1) Champion - Last Minute (Hafiz, Shahril, Azlan)
2) 1st Runner Up - Kelab 3 Ratus (Senn, Kak CT, Atin)
3) 2nd Runner Up - Abang Tanjung (Syed Ansar, Shafiqah, Khairuddin)
4) Highest Score - Khuswant

No comments: