Friday, January 1, 2010

Selamat Tahun Baru 2010!!!

Assalamualaikum,

Di kesempatan ini aku ingain mengucapkan Selamat Tahun Baru 2010 kepada keluarga, sedara mara, sahabat handai, kawan2, member2, kenalan2 or sesiapa saje yg mengenali diri ini..hehe..Semoga tahun baru ini memberi sinar baru kepada anda semua..Semoga lebih berjaya, lebih sukses, lebih ceria, lebih bahagia etc di tahun baru ini..InsyaAllah..Untuk aku plak, tahun ni aku looking forward utk trip/vacation/cuti2 ke tempat2 yg aku xpernah lagi pergi..so far ada beberapa tempat dlm list aku nk pergi tahun ni, hrp2 plan tu berjaya..InsyaAllah.. : )

Ikhlas,
Senn

3 comments:

Anonymous said...

jom main tennis..dah lama xmain ngan ko..hehe-afnan

Senn said...

kau kat mana skrg??masih dok kat bangi/kajang ek???aku pun lama xmain dgn kau..

Anonymous said...

aku masih duk kat kajang la sen-afnan