Sunday, January 3, 2010

Congratulations to my Frens..

Entry aku kali ni khas aku tujukan kepada member2 baik aku and ofismate aku yg melangsungkan perkahwinan diorg pada hujung tahun 2009 lepas dan awal tahun 2010 di seluruh Malaysia..Xsangka plak ramai gile member2/ofismate aku yg kawen hujung tahun ni..So kesempatan ini, aku nak wish kepada:

1)Member2 Miri – Adzrina (Dz) & Idham (Am), Hadi & isteri, Hazrina (Ina) & Awang Fairul, Aldrin (Lim) & Remus Lara (Rem)
2)Member2 UKM – Mat Budiman & Dina, Wan Hilemi (Sawi) & isteri, Hasnan & isteri, Rahim & isteri, Mawar & suami, Juliana & suami
3)Ofismate – Herman (Maman) & isteri, Amirul & isteri, Jacob & isteri, Leong & isteri

“SELAMAT PENGANTIN BARU..SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE ANAK CUCU.. SEMOGA BERJAYA MENEMPUHI ALAM RUMAHTANGGA.. : ) ”

Di kesempatan ini jugak, aku nk memohon maaf kepada member2 yg menjemput aku ke wedding diorg tp aku xdpt nk attend..sorry sgt2 sbb tarikh2 wedding ni byknye mgu yg sama..Aku hanya dpt attend wedding Dz & Am @ Miri, Ina & Awang @ Miri and Maman & isteri @ Melaka je..hehe..


P/S Gambar2 ni ihsan dr facebook member2 aku...sorrylah kalau ambik tanpa kebenaran..haha..

No comments: