Sunday, July 19, 2009

Selamat Pengantin Baru..Zul Azri & Zalina..

Tarikh: 19 Julai 2009
Lokasi: Seremban, Negeri Sembilan


Seorang demi seorang geng tenis aku yg kawen & kali ni Zul Azri @ Dol plak yg menamatkan zaman bujangnya dgn Zalina..Majlis persandingan sebelah perempuan diadakan smlm & hari ni adalah persandingan belah lelaki..Aku & Lim naik kreta sama ke kenduri Zul ni dari KL. Kat rumah Zul barulah kitorg jumpa ramai lagi geng2 tenis iaitu Nan, Pian, Ziani, Wan etc..Berkonsepkan hijau & putih, suasana kenduri di sini sgt2 meriah, ramai gile org yg dtg..xsilap aku emcee tu ckp ni adalah di only one kenduri kawen yg diadakan di Seremban..haha..tp logik je pun sbb skrg bukannya cuti sekolah so xde org nak buat kenduri kawen masa ni..Makanan jgn ckplah, semuanya sedap2 belaka..korang tgk gmbr nasi yg aku mkn dah tahu betapa laparnya aku masa ni..Selain nasi & lauk, ada gak kuih muih, cendol and bubur..mmg kenyang makan..masa nak baliklah sdnly hujan lebat plak smpkan kitorg xboleh kluar dr khemah..so nak xnak terpaksa melahap lagi cendol & kuih...hahaha...Kepada Zul & Zalina;

"SELAMAT PENGANTIN BARU...SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE ANAK CUCU CICIT..SEMOGA BERJAYA DALAM MENEMPUH DUNIA BERUMAHTANGGA...SEMOGA CEPAT2 DPT ANAK..PASTU BOLEHLAH ANAK KORANG MEET UNCLE HOSSEN... : ) "

Gambar kenangan di majlis persandingan Zul & Zalina...Nazuha's baby..

P/S Sempat gak tgk anak pertama Nazuha & Miha...so cute Aqil ni...tembam betul pipi dia...rasa nak gigit.. : )

No comments: