Wednesday, July 15, 2009

Durian oh durian!!!

Tarikh: 25 Julai 2009
Lokasi: Jalan SS2/65, SS2 PJ

Seperti sedia maklum, skrg ni musim durian..mana2 sure akan nmpk durian..Aku plak mencari kat mana durian murah, durian yg byr sekali & mkn sepuas2nya, durian kawen yg murah etc..Actually dr awal bulan ni smp skrg aku mmg tidak melepaskan peluang utk mkn durian, kat mana je, buah favourite katakan..wpun aku dah melantak mkn last week, hari ni aku jumpa satu lagi lokasi makan durian yg best..Aku terbaca The Star petang tadi tentang lokasi makan durian "Eat All You Can" & just byr RM10 je..Tanpa berlengah aku terus pergi mlm ni tadi di Jalan SS2/65, iaitu dibelakang Balai Polis SS2, PJ..Actually ada beberapa gerai kat sini, tp kebanyakannya menawarkan promosi "Eat All You Can" serendah RM9/person..But average RM10/person..But seriuosly tadi aku makan smp rasa nak termuntah..huhu.. Jumaat ni ofis aku dijemput oleh vendor utk Pesta Durian plak kat Klang..huhu...mmg mkn durian jelah kerja aku bulan ni...Last 2 weeks, aku pergi mkn durian di Pesta Buah di belakang Kompleks PKNS yg dibuka setiap hari dr 1-31 Julai 2009..last week ada gak mkn durian & byr sekali di buat di Subang Parade tp aku xpergi pun sbb aku p mkn durian kat tempat lain..haha..


Pemandangan di gerai durian..

No comments: