Friday, June 12, 2009

Hadi & Jesmin..Selamat Pengantin Baru!!

Tarikh: 7 Jun 2009
Lokasi: Dewan Merak Kayangan, FELDA


Hari ni adalah hari istimewa utk kawan baik aku iaitu kawan tenis aku kat UKM iaitu Hadi dgn pasangannye Jesmin (xtaulah betul ke tak nama bini Hadi ni) sbb hari ni adalah hari persandingan diorg kat Dewan Merak Kayangan, FELDA..Diorg dah akad nikah Jumaat lepas di Penang, belah Jesmin..Hari ni aku dtg awal kat majlis persandingan ni sbb aku jadi pengapit Hadi...hahaha..semua geng2 aku terkejut sbb tiba2 aku yg jadi pengapit pada majlis siang tadi..haha..Ramai gak member2 UKM and member tenis yg dtg..lama dah xjumpa Mior, Faiq, Pian, Tose, Shaz semua..Btw, majlis berjalan dgn lancar sekali..pelamin sgt cantik, makanan pun sedap & semua just perfect..Tahniah..hehehe..Utk Hadi & Jesmin,

"SELAMAT PENGANTIN BARU...TAHNIAH DIUCAPKAN TO BOTH OF YOU...SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE ANAK CUCU..SEMOGA BERJAYA DALAM MENGHARUNGI HIDUP BERUMAHTANGGA..ALL THE BEST.. : )"

Gambar sepanjang majlis (jadi pengapit so xdpt nak ambik gmbr sgt..)

8 comments:

H o'SHoPPe said...

fuyoo..bila lak turn ko?..baju putih tu dah kena dah tuhh..weh osen 7 jun tuh flight aku blk bintulu sini..kalo tak aku leh dah join g majlis tuh..hehehe..xpe aku visit dier kt sini je..hehehe.

H o'SHoPPe said...

aku adalah errol..haha.

Senn said...

kau memang...dtg & blk bukan nak bgtau...buang batu ek sejak tercapai cita2 ni...aku xkira, nnt hang dtg kena blanja aku...haha..

H o'SHoPPe said...
This comment has been removed by the author.
H o'SHoPPe said...

yeahhh mmg nak belanja..aku kalo dah keje aku nak bwk ko g bercuti lagi haaa..hahaha..xpe ko tunggu je. hehe.

Senn said...

tu yg aku nak tu...skrg aku dah kekurangan geng nak bercuti ni...btw, next 2 weeks aku plan g Bali..jomlah..hehe...

H o'SHoPPe said...

letak lah cbox dlm blog ko..leh chatting..hehe.

H o'SHoPPe said...

mane bali nyer entry..sile update sile update.