Sunday, August 24, 2008

Selamat Pengantin Baru to Ateen + Rizal

Tarikh: 22-24 Ogos 2008
Lokasi: Blue Wave Hotel, Shah Alam & Dewan MBSA Sg Buloh
Acara: Perkahwinan Ateen & Rizal


Tanggal 22 Ogos 2008, maka terbinalah ikatan perkahwinan antara Rizal & Ateen setelah diijabkabulkan di masjid @ Klang..maka dgn itu mereka sah menjadi suami isteri..Ateen & Rizal ni adalah rakan baik aku & merupakan rakan ofis aku serta satu batch dgn aku as TTSE @ MAS..Percintaan, pertunangan & perkahwinan mereka ni sebenarnya mencetuskan tanda tanya di ofis kitorg sbb diorg ni bercinta dlm senyap, xde org pun yg perasan smplah diorg bertunang..semua terkejut..hehe..

Hari Jumaat adalah hari akad nikah diorg di masjid..kitorg ofis xdpt dtg sbb semua busy bekerja..lagipun diorg akad nikah ptg Jumaat..Keesokan harinya adalah hari persandingan sebelah Ateen di Blue Wave Hotel Shah Alam..Aku jadi pengapit bersama Nard, kawan baik Ateen..Konsep mlm itu ialah UNGU & majlis mlm itu berlangsung dgn meriah sekali..ramai jugak org ofis dtg..Kitorg geng2 rapat duduk di meja yg sama. Hari ni plak majlis persandingan sebelah Rizal di Dewan MBSA Bandar Baru Sg. Buloh..This time adik Rizal & Nurrin yg jadi pengapit diorg..Aku just dtg mkn je..This time diorg bertemakan warna COKLAT KEEMASAN..Di sini aku ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan:

"Selamat Pengantin Baru kpd Ateen & Rizal..Semoga berbahagia hingga ke anak cucu..Semoga cepat2 mendapat anak..hehe..All the best to both of you.. : ) "

Gambar ketika rehearsel @ Grand Blue Wave, Shah Alam (gambar time wedding xde lagi..nnt aku upload if ada..)

No comments: