Saturday, October 31, 2009

TSSSC Annual Dinner 2009

Tarikh: 31 Oktober 2009
Lokasi: The Saujana Kuala Lumpur, Subang
Tema: A Journey through Nature


Ini merupakan acara tahunan ofis aku yg mmg kitorg tgu every year..sbb nye setiap tahun hadiah lucky draw semuanya best gile..tahun ni hadiah utama ialah TV plasma 42"..selain itu ada 2 laptop, kamera, hset etc..sepanjang 4 tahun aku menghadiri dinner ni, xpernah lagi aku menang lucky draw..tahun ni pun aku xmenang lagi..xde rezeki lagi kot..haha..Bercerita psl dinner, konsep & tema tahun ni ialah "A Journey through Nature". So hampir semua yg dtg memakai pakaian hijau dan berkonsepkan nature & rain forest..Tp yg paling menarik mengenai dinner malam td ialah persembahan2 yg akan dikenang oleh semua yg hadir..haha..aku boleh ringkaskanlah persembahan sepanjang dinner mlm td seperti bwh ni..

1) Sexy Divas - Persembahan opening gambit..pastu disusuli persembahan tarian & miming spjg dinner...tarian diorg mmg daring tak ingat, sexy gile tp utk pengetahuan semua, diorg ni terdiri drpd lelaki yg telah mengubah diri diorg sepenuhnya kepada perempuan..faham2 jelah ek..hehe..ni contoh video persembahan diorg, SEXY DIVAS..

Persembahan Sexy Divas

2) Stand Up Comedian Jada - Dia ni pun sama jugak dgn Sexy divas cuma dia ni standup comedian, nama glomour Jada..mmg kelakar gile dgn lawak 18SX dia dari awal smp abis..kitorg mmg gelak tak ingat dgr lawak dia ni..Ni contoh video persembahan JADA 1 & JADA 2 ni..

Persembahan Stand Up Comedian Jada

3) Nyanyian oleh Kumpulan Bonga Bonga - Actually aku xingat nama sebenar kumpulan ni..tp mmg best gile persembahan nyanyian diorg..lagu2 yg diorg bw mmg sesuai benar dgn konsep 1Malaysia..haha..

Persembahan Kumpulan Bonga Bonga

4) Nyanyian solo artis, Suria - Persembahan artis baru yg lahir dr rancangan Gangstarz..oklah jugak persembahan dia..hehe..

Sekian jelah nukilan dr aku...hehe..tahniah kpd pemenang2 cabutan bertuah..balik2 muka yg sama je menang..tp nk buat mcmne dah rezeki diorg...hehe..tp dinner mlm td aku rasa yg paling best pernah aku hadiri..makan pun best, hadiah best, persembahan best, semua bestlah..Kepada comittee TSSSC, gud job & tahniah atas usaha anda semua.. See u again next year.. : )

No comments: