Saturday, June 28, 2008

Gathering with Bestfriends..

Tarikh: 27 Jun 2008
Lokasi: KLCC & Kampung Baru, KL
Member: Senn, Hadi, Jenny & Shazlin


Gathering ini actually last minit punye perancangan..Kitorg 4 mmg susah sgt nak jumpa sbb komitmen kerja di tempat yg berlainan..Sbg intro, kitorg ni rapat masa study kat UKM lagi..Aku, Hadi & Jenny adalah rakan tenis and kitrog ni mmg main tenis hampir tiap hari kat UKM dulu..Shazlin ni coursemate aku, sama kolej dgn aku & rapat jugak dgn Hadi & Jenny..Lepas konvokesyen, aku langsung xjumpa Jenny and Shazlin (ni lebih kurang 5 tahun dah)..Jenny kerja kat Johor..Hadi plak sejak dia kerja kat Bintulu mmg xpernah dpt jumpa dia, ni pun dah almost 3 years kot. Last sekali jumpa pun masa aku kerja kat UKM & that time Hadi final year student..Kitorg ni byk kali plan utk jumpa tp ada je halangan, so akhirnya pada hari ini kitorg berjaya gak jumpa..Hadi dtg KL sbb ada Petronas Games kat Bangi, Jenny plak ada dinner company kat KL ni..

Pada mulanya, hanya aku, Jenny & Shaz je yg dpt jumpa kat KLCC, even Hadi ada kat KL tp dia terpaksa pergi majlis penutupan Petronas Games..So aku, Jenny & Shaz lepak2 kat KLCC dr satu kedai makan ke satu kedai makan sampai tgh mlm..Sbb kedai nak tutup so kitrog pergi ke kedai yg belum tutup lagi kat KLCC tu..Sbbnye kitorg nak borak, dah beberapa tahun xjumpa so sure byk cerita yg nak diborakkan..Sdnly masa nak blk, Hadi call kitrog & ckp nak jumpa kitrog..Last2 sbb lama xjumpa, so kitrog decided utk jumpa kat Nasi Lemak Antarabangsa Kampung Baru..Tgu Hadi punyalah lama sbb dia sesat..huhu..So kitrog lepaklah situ selama sejam sbb keesokannya semua org ada hal awal pagi..So dlm pukul 2am mcmtu baru kitorg blk ke rumah masing2..hehe..Seronok sgt jumpa, byk gile cerita klua & ikutkan hati mmg nak borak smp subuh (dulu masa student kitrog mmg lepak smp awal pagi kat mamak..hehe..) tp sbb semua ada komitmen keesokannya so terpaksalah blk jugak..Hope to see u guys again and lepak lagi mcm hari ni..

P/S Hadi, tahniah sbb dpt pingat emas utk tenis (team) kat Petronas Games..Jenny, bila mau kawen???


Gathering @ KLCC & Kampung Baru

No comments: