Sunday, November 4, 2007

TSSSC Annual Dinner

Tarikh: 3 November 2007
Lokasi: Jasmine Junior Ballroom, One World Hotel
Anjuran: TSSSC MAS

Dinner yg di tunggu2 akhirnya tiba jugak..Annual dinner ni once a year & mmg di tunggu sbb semua nak menang lucky draw..So aku pun this year mmg berharap sgt dpt menang sumthing dlm lucky draw.. Tema annual dinner this year ialah "Malaysian Night in Arabian Dreams"..actually aku xfhm apa maksud theme ni tp yg kitorg tau ala2 Arabian nightlah..So mmg bersungguhlah jugak (especially aku) untuk mencari baju yg sesuai..akhirnya aku dpt sponsor dari M's family..hehe..member baik aku, M & family dia pinjamkan aku jubah, vest & kain serban mcm Yasser Arafat tu..thanx a lot bro..

Tahun ni aku bawa a gud fren of mine ,Pet as my partner..Pet pun xde masalah nak join so aku bawalah dia memandangkan kitorg 2 org mempunyai hobi yg sama iaitu makan..keke..Dinner ni start 730pm & aku merupakan org terakhir yg dtg dlm geng2 setable aku..Semeja dgn kitorg ialah Atin, Elly & Rafiq, Rizal, Kandos & Syima dan Sanaa & Korn..Ni lah geng2 rapat kitorg kat ofis..Clique gossip, lunch & jalan2..hehe.. lupa nak bgtau, masa registration kitorg dpt door gift yg berupa barangan penjagaan badan drpd The Body Shop..partner plak dpt tudung (i guess)..

Dinner mlm td dimulakan dgn opening gambit iaitu persembahan "gelek" oleh penari yg seksi..agak seksi jugaklah..lepas tu ucapan oleh Mr Azman (Manager Technical Services Department merangkap Chairman TSSSC) & disusuli oleh Mr Roslan (Senior General Manager of Maintenance & Engineering Division..bos paling besar dlm engineering tu..).Lepas tu apa lagi..makanlah..makanan mlm td antara yg tersedaplah..mmg puas hati..siap ada bread pudding yg lemak berkrim lagi (ni favourite aku lah) & mcm2 lagilah..

Sambil2 kitorg mkn, ada persembahan belly dancing (or "gelek"), nyanyian & persembahan ghazal. Tp yg paling di tunggu2 of course lucky draw..ada 24 hadiah lucky draw kalau xsilap aku..meja kitorg hanya Atin je yg dpt tu pun hadiah yg terawal..grand prize winner mlm td ialah Kak Faridah..dpt plasma TV..yg menag lagi mlm td ialah Azhar, GG, Syed, Kak Ana, Kak Zu, Awie, Abg Leman, Bee..tu je aku ingat..tp byk nye dr tech pub je..frust jugak sbb tahun ni xmenang lagi..apalah nasib badan..xpe belum rezeki aku, mungkin next year kot..hehe..Arnd 11pm mcmtu dinner pun abis..so kitorg lepak luar jap ambik2 gambar..lepas tu kitorg pun blk..Tp sapa yg nak menari, boleh menari kat ballroom sbb mmg ada "dance floor" utk sapa2 yg nak menari..tp aku kena blk hantar Pet..xnaklah blk lewat2 plak..

Congrats utk comittee sbb berhempas pulas utk menjayakan annual dinner ini..Jumpa lagi di Annual Dinner tahun depan..


Antara gambar2 kenangan sepanjang annual dinner..

4 comments:

Anonymous said...

apsal table ko je yg beriye ikot theme.haha

Senn said...

Tu yg kau nmpk..kau xtgk lagi meja lain...hmpir semua gak mlm tu pakai mcm kitorg..paling over vendor mat salleh..siap sewa baju ala2 aladdin n princess jasmine lagi..diorg yg menang best dress..kitorg ni pun pakai ala kadar je, nak ikut theme katakan..hehe..

Anonymous said...

eii apsal ko nyer dressing cm arab pekong jer osen oi..bak kata alie cm arab yg kuno n papa kedana betul*ayat keji unk ko*

Senn said...

Mmg aku papa kedana..sesuailah dgn status aku..huhu..