Saturday, June 23, 2007

TSSSC Futsal Tournament 2007

Tarikh: 23 Jun 2007
Lokasi:
Rio De Futsal, USJ
Anjuran: TSSSC MAS

Acara tahunan TSSSC dtg kembali...berdasarkan keputusan last year, team aku jadi johan..so this year kira nak mempertahankan kejohanan lah..aku jadi goalkeeper je seperti biasa, posisi paling senang n xpayah lari..hehe..

Actually ada 4 group je dari TSSSC sbb ofis aku ni xdelah ramai sgt org, cukup ramai gak nak buat lebih dr 4 team tp ramai xnak join..so terpaksalah committee push staf utk main utk cukupkan 4 team..Bezanye this year,kitorg buat sekali dgn vendor Hamilton Sundstrand. Diorg nak sponsor makanan n kitorg plak organize.So Hamilton hntr 3 team laki n 2 team ppuan..TSSSC plak kena hntr 2 team ppuan (punyalah susah nak paksa ppuan2 kat ofis aku ni nak main..) this year..

Malangnye, tahun ni team aku semua injured so kitorg xperform n kalah semua game...Down giler..tp mmg team lain main dgn baik pun..nmpk sgt team aku berharap kpd org tertentu yg terer je, bila org tu injured team terus jd tempang..haha..So perlawanan akhir menemukan pasukan Hamilton dgn TSSSC. Keputusan berpihak kpd Hamilton..Tahniahlah ye!!!Untuk team ppuan plak,Hamilton gak yg menang, meang dgn perbezaan gol je dgn TSSSC..Ppuan main round robin je,xde kalah mati sbb 4 team je..

Orang lain sibuk tendang bola, kitorang sibuk berposing...

No comments: